Top 10 prioriteter, at bevogte din fem-stjernede ry

At tjene penge, gør dit omdømme… dit omdømme gør dig penge. Gala Gorman

Uanset om din virksomhed er produkt eller service-orienteret, loyalitet og engagement af dine kunder er stærkt afhængig af dit omdømme. Mest effektive salgsstyrken er din eksisterende kundebase. Mund-til-mund eller en personlig anbefaling, tjener til at skabe en forventning om, at du kun skal leve op til – i stedet for, skal du oprette fra bunden. Aktiver i din virksomhed har traditionelt indgÃ¥r ejendom, anlæg, udstyr og din kundebase. Progressive organisationer forstÃ¥r, at konceptet om virksomhedens aktiver bør udvides til at omfatte deres gode omdømme. Ved at være modtagelig hen til ændre, udvider at have evnen til at føre en konstruktiv dialog med interessenter, og at drage fordel af netværksbaserede ressourcer, organisation yderligere deres materielle og i materielle aktiver, ikke-traditionelle.

Virksomheder i stigende grad vedtage socialt ansvarlig forretningspraksis baseret på bæredygtig udvikling for at sikre effektivitet, fremme innovationen og skabe top-line vækst. Denne nye tilgang til erhvervslivet kræver lederskab til at nytænke prioriteringer med fokus på en mere langsigtet dagsorden. Den socialt ansvarlige leder forstår, at beslutninger truffet af ledelsen skal fokusere ikke blot på fortjeneste, men også på ry-bygning. Heldigvis feeds sidstnævnte førstnævnte.

Disse er de Top 10 prioriteter, der skal sikre en bæredygtig fremtid for din virksomhed eller organisation. Efter tankevækkende overvejelser, der skal fastsættes prioriteter (re-etableret) og meddeles de berørte parter. Med alle områder af den organisation, der arbejder i justering med vision, mission og værdier, er mål og målsætninger lettere nås. For at begynde søgningen, skal du bruge denne liste til ærligt evaluere organisationens prioriteter.

Definere og dokumentere dine værdier.

Hvilke produkter eller tjenester, du giver, og hvordan de tjener til at vise dine værdier? Du skal først definere dine værdier og oprette din mission med en klar forståelse af de værdier, du ønsker at demonstrere. Hvis dine produkter og tjenester ikke kan forenes med dine værdier, er tillid eroderet.

Hvordan vil dine produkter eller tjenester indvirkning interessenter? Din aktører omfatter aktionærer, men Gruppen omfatter også personale, medarbejdere, leverandører og det samfund, der er direkte eller indirekte påvirket af hvad du producerer. Interessenter bliver et langt udvide Fællesskabet berørte parter.

Hvilke filter er på plads til beslutningstagningen? Dit filter er lavet fra at have en klar forståelse af dine værdier og mission. Beslutninger er køre gennem dette filter før der kommunikeres eller gennemført.

Oprette et genkendeligt billede.

Hvad er din ønskede billede? Når du har defineret dine værdier og mission, har du et nemmere job med at skabe dit billede. Du ved hvordan du ønsker at blive opfattet og anerkendt, og derfor kan du tage handling, der vil skabe det ønskede resultat.

Er dit logo og reklamemateriale, konsekvent og mindeværdige? Dit logo er en kraftfuld udløser, der skaber anerkendelse for din organisation. Grundige overvejelser og bør tages hensyn til dit logo, og hvordan den kommunikerer budskabet ønskes.

Din markedsføring understøtter og udvider det ønskede billede? Din marketing plan og programmet bør tjene til at oprette og udvide din mærkegenkendelse. Alle aktiviteter, uanset om de er marketing relateret eller ellers, bør tjene til at skabe og understøtte dit brand miljø.

Ved dit marked og kunde.

Der er perfekt tilpasset kunden? Du bør kunne let kommunikere profil af din perfekte kunde. Ved at oprette denne profil kan angive du den universelle lov om tiltrækning i bevægelse, så du kan fokusere din energi på kunder, hvis værdier og overbevisninger er i overensstemmelse med organisationens.

Hvad forventer kunden perfekt afstemt fra din services? Hvis du er fokuseret på at betjene en kunde, der er perfekt afstemt med dine værdier, ved at forstå, hvordan de forventer at drage fordel af dine tjenester, du opretter en kraftfuld forretningsmodel. Du kan gå en mile på kundens sko.

Hvordan kan du udvide dine tjenester til at overstige forventningerne? Når du forstå kundernes forventninger, kan du begynde at opdage måder at overskride dem. Det er vigtigt at fastholde fokus og vide, hvad du kan realistisk set gøre uden fortynding din energi.

Stræb efter perfektion.

Forventes perfektion? Perfektion er ikke betingede. Det skal være de primære mål, uanset omstændighederne. Alle niveauer af organisationen bør forstå, hvad det betyder at fuldende sit produkt eller service.

Hvordan er fejl eller fejl forvandlet til læringsmuligheder? Fejl og fejl kan omdannet til enorme muligheder, hvis de får passende hensyn. Årsagen kan være udvundet sin øjenåbnende indblik opdelinger i virksomhedens systemer og infrastruktur.

Hvem bestemmer, hvis det er perfekte nok? Der skal være en klar standard, der er vist på alle niveauer i en organisation. Denne standard finder anvendelse uanset tidspres eller omstændigheder.

Forkæl dine interessenter som familie.

ForstÃ¥r du hvem dine interessenter er? Interessenter er et forholdsvis nyt begreb, der strækker sig langt ud over en virksomheds aktionærer eller ejere. Selv organisationens kunder er interessenter – de har en interesse i organisationens fortsatte eksistens og succes.

Fællesskabet fremmes? For eksempel bruger personale mere af deres vågne timer med kolleger, end de gør med deres egen familie. Ved at fremme Fællesskabet gennem fremme af relationer mellem aktørerne, organisationen skaber loyalitet, dedikation og engagement.

Er skabelse af velstand og fordele deles retfærdigt? Bør nøje overvejes fordeling af velstanden blandt dem, der mest medvirkende til at skabe det – selv og som følge heraf. Alle medlemmer af en organisation familie kan forvente drage fordel af den succes, lavet af deling og forløbet af dagsordenen.

Bidrage til din lokale samfund.

Er din lokale samfund defineret og forstået? For nogle lokale kan være begrænset til en 10-mile radius. For andre, vil lokale omfatte kloden. For at bidrage effektivt til din lokale samfund, må du forstå sin make-up.

Er Fællesskabets deltagelse fremmes og belønnes? Organisationen bør skabe en win/win forhold med sit samfund. Fællesskabet yder det med sine midler til at skabe succes og det giver tilbage til Fællesskabet passende ved tildeling af og dele sine ressourcer.

Forstår du, hvordan din lokale samfund udvider globalt? Mens mange organisationer kan begrænse deres fokus til et samfund, der er i deres nabolag, alle organisationer indvirkning verdenssamfundet i nogle måde, form eller form. Det er medvirkende til skrider den sociale ansvar dagsorden for at indlede dialogen og tage hensyn til globale betragtninger.

Træffe beslutninger i betragtning af iboende og adækvate omkostninger og fordele.

Hvordan bestemmes omkostninger i beslutningstagningen? I evalueringen af ethvert projekt eller initiativ er der klart identificerbare omkostninger. Der er også indirekte omkostninger, der kan nemt blive overset, hvis beslutningsprocessen ikke er udviklet til at inkorporere en fuld-genfærd af omkostninger overvejelser.

Er beslutningerne med et langsigtet fokus perspektiv? Kortsigtede motivationer er generelt begrænset til en strengt profit-orienteret dagsorden. For at effektivt indarbejde progressive og socialt ansvarlige initiativer, skal langsigtede resultater betragtes som og prioriteret.

Fortæller organisationen sandheden? Der er løgne og… der er løgne. Sandheden skal give modtageren med de oplysninger, der er nødvendige for at træffe en informeret beslutning. Hvis en afgørelse er foretaget pÃ¥ grundlag af urigtige eller ufuldstændige oplysninger, er den baseret pÃ¥ manglende sandheden.

Administrer organisation med integritet.

Vedligeholdes finansielle poster til at sikre korrekt og meningsfuld rapportering? Præcis finansiel rapportering er afgørende for effektiv beslutningsproces. Finansielle politikker bør anvendes til at oprette poster, der giver de mest ægte og meningsfuld resultater af operationer.

Forvaltningen understrege at være socialt progressiv? De fleste organisationer forsinke gennemførelsen af en socialt ansvarlig dagsordenen indtil smerter forbundet med forsinkelsen er uacceptabel. Ved at tage en proaktiv tilgang, bliver social ansvarlighed den konkurrencefordel.

Gør virksomhedens produkter og tjenester fremme livskvalitet? Hvis organisationens succes er afhængig af nedbrydningen af samfundets sundhed og velfærd, vil integritet være uden for organisationens rækkevidde. Produkter og tjenester bør være designet til at bidrage til menneskers velfærd.

Fremme af innovation og løbende forbedring.

Hvordan virksomheden udnytte teknologiske fremskridt? Teknologi er et kraftfuldt værktøj, der kan bringe virksomhedens interessenter nærmere. For at skabe fællesskab, kan teknologi være en stor allieret.

Er medarbejderne opfordres til at øge kompetencer? Løbende forbedring kræver en satsning på uddannelse og personlig/professionel udvikling. Organisationens erstatning program skal belønne dem, der øger deres færdigheder, der kan udvikles og anvendes til at opfylde kundens behov.

Tildeles ressourcer til forskning og udvikling? Det er fristende at fokusere på i dag. I den konkurrenceprægede miljø vi opererer i, er en dag-orienteret fokus kritisk kortsigtet. Innovation og forbedring skal støttes med en indsats af ressourcer.

10. træde let på planeten.

Er arbejdspladsen miljøvenlige? Som blev pÃ¥peget ovenfor, bruger vi mere tid pÃ¥ arbejdspladsen end vi gør i vores hjem-sted. Miljøet bør eftertænksomt oprettet for at fremme kreativitet, sundhed og produktivitet – med vægt pÃ¥ de miljømæssige konsekvenser.

Blevet produkter og emballager udviklede overvejer livscyklus? Organisationen skal have en klar forståelse af, hvor deres produkter eller tjenesteydelser vil ende med 10 (eller 100) år fra nu. Når livscyklus er taget i betragtning, indeholder et produkts omkostninger et helt nyt perspektiv.

Forstår organisationen dens indvirkning på miljøet? Der er en trickle-down effekt forbundet med næsten alt, hvad vi siger eller gør. Denne trickle-down effekt kunne også blive omtalt som en sive-out virkning. Miljøet foretages i set og un-set måder.

Dit omdømme er en af de mest værdifulde aktiver i din virksomhed. Ved at indarbejde et nyt sæt af værdier og prioriteter i hvad har vist sig for at være en succesfuld formel pÃ¥ mange niveauer, tror jeg, at erhvervslivet vil være platform for en ny dagsorden – den sociale ansvar dagsorden. Denne dagsorden vil størkne dit omdømme som en organisation, der er værdig til sin interesseparternes engagement og loyalitet.

Uanset størrelsen af din virksomhed yde du et bidrag til den globale markedsplads, der påvirker menneskeheden med en rislende effekt. Som en organisations leder vælger du, om denne ripple vil kunne mærkes, positivt eller negativt. Selv en lille bevægelse eller ændring af en socialt ansvarlig ledelse kan have en dramatisk effekt. Hver dag producerer en ny mulighed for at forme den måde organisationen opfattes og øge dit omdømme!

=====================================================

Top 10 prioriteter at vagt din fem-stjernede omdømme er blevet udviklet fra det sociale ansvar bedømmelse TM (SRA TM) der er pÃ¥ midten af Wholistic Business’ executive development og rÃ¥dgivning programmer designet til smÃ¥ og mellemstore virksomheder. Din gratis rapport – 40 spørgsmÃ¥l for socialt ansvarlige ledere – serveres pÃ¥ Wholistic Business, vi mener, at business bogstaveligt talt gør verden gÃ¥. Det vil være virksomhedsejere og ledere, der i sidste ende vil ændre verden til bedre.

Wholistic (Business), en division af MetaComm International, LLC, er forpligtet til at bistÃ¥ smÃ¥ og mellemstore organisationer i udvikling af socialt ansvarlig forretningspraksis med et skarpt øje pÃ¥ produktivitet og rentabilitet. Gala Gorman, Metacomm’s CEO, har en kandidatgrad i menneskelig udvikling, er en statsautoriseret revisor, certificeret finansielle planner, offentliggjort forfatter, executive coach og business Udviklingskonsulent med over 25 Ã¥rs erfaring.

Det sociale ansvar bedømmelse TM (SRA TM) er en fantastisk måde at etablere en baseline for organisationen at sikre, at fremtidige beslutninger og praksis bevæger dig i din ønskede retning. SRATM indeholder en afsluttende rapport, udarbejdet efter en grundig gennemgang af organisationens politikker og praksis, som diskuterer praksis i øjeblikket i sted inden for din organisation og forslag til forbedringer eller anbefalinger til nye implementeringer.

Ring i dag for din gratis indledende høring at diskutere, hvordan organisationen vil udnytte et sociale ansvar bedømmelse TM udført af Wholistic Business og socialt ansvarlige initiativer.

=====================================================

For mere information, kontakt Gala Gorman mellem 9:00 og 17:00:00 Pacific Time på:

METACOMM MEDIER

En division af MetaComm International, LLC

(888) 886-4111 eller (702) 286-4111

Postboks 1016

Boulder, CO 80306

E-mail: gala@metacommintl.com

Websted:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *